ערב פינוק לעובדי חברה

ערב פינוק לעובדי חברה

ערב כיף לחברות זהו שעות של פעילות לעובדים בהן הם מתידדים ומתקרבים. אפשר למלא אותו במגוון רב של דברים ומתאים לקיימו מתי שנוח. ישנה אפשרות לערוך ערב פעילות אתגרית למנכ"לים, ארוע צוות עובדים קטן או מאורע משרדי ענק. אפשר גם להנות מ יום פרטי לנשים בלבד (כמו למשל יום האם או מסיבת רווקות). בהפקת האירוע אפשר לשלב מספר חוויות, הפוקוס המרכזי בהם הינו התידדות, מנוחה, תוכן מרתק, מחבר ורענון מאגרי האנרגיה של הצוות שיתרום ל חיוניות והצלחה מחודשת בחברה.

פעילות אתגרית בספא

החיבור המעולה של יום כיף בספא מאפשר לשלב מסאז'ים חלומיים עם מטפלים הכי טובים שיש. הטיפולים הם מתנה לשכל ולשרירים שגורמים להרגיש מחודשים ורגועים. אפשר לחבר בין מסאג'ים שונים באורכם.

טיפולים מענגים ברמה מעולה

טיפולי ספא לצוותי עובדים עם מגוון פינוקים כגון עיסוי עדין, מסאז' שוודי, טיפול אינטנסיבי, עיסוי דיפ טישיו, מסאג' רפואי, הוליסטי, טיפול לעור הפנים, כפות רגליים וקצוות הגוף. לשלמות החוויה ותחושת הפינוק לרשותכם מקומות לטבול בהם, בריכה בטמפרטורה נעימה, ג'קוזי, בריכת גרגרי מלח ומינרלים. ישנה גם אפשרות לחמאם טורקי,מקום לשים דברים אישיים, חלוקים מפנקים, מגבת, סבון ואביזרי רחצה.

ערבי פינוק לעובדי חברה, אתגר ומנוחה לצוות עובדים

ערבי פינוק משלבים שעשוע, תוכן ותחושת חברות. ימי פעילות אתגרית מזכירים לעובדים שחושבים עליהם, מזמינים אותם להכיר, להתחבר ולחזור לשגרה יותר מסופקים.

גיבוש, הפעלות והצגות

ניתן לכלול פעילויות מיוחדות ומחברות, קיימות פעילויות גיבוש למנהלים בהרבה סגנונות. בספא מוצעות הפעלות במגוון תחומים, פעילויות לקבוצות עובדים או סדנאות עובדי הנהלה. ניתן להתנסות ב פעילות מעשית כגון משחק ואילתור, סדנת גיבוש, סדנא של ריקוד, סדנא של צחוק, גיבוש בעזרת משחקים, ODT (Outdoor Training) או שפשוט לנוח בסבבה בנוף המרגיע של הספא.

יום חברה או ערבי ספא עם ארוחת שף כשר למהדרין

בשביל להנות מ יום פינוק או ערב פעילות בלתי נשכח, ניתן לשלב ארוחת כפר או סעודה איטלקית מפנקת ובריאותית. האוכל אצלינו כשר למהדרין ו ברמה הגבוהה ביותר, הסעודה הינה סעודת שף חלבית מדהימה!

יום כיף בקיסריה

פינוק בקיסריה המאפשר גישה נוחה וחניה , נוף יפהיפה , מגע של טבע עם בריזת ים רוגעת. מקום של מנוחה ושחרור רחוק מההמולה, אווירה המאפשרת תחושת חברות וכוחות חיוביות.

סדנה שמותאמת לאופייה של הקבוצה

הפעילויות מהנות, מרנינות וממלאות את העובדים באנרגיה מחודשת. בתוספת לכך מתקיימות הפעלות והרצאות כגון מיינדסט אופטימי , סדנה של בריאות , סדנא של כף היד , סדנה של נסתרות המספרים , סדנא של הצלחה ועוד ועוד. הבחירה מגוונת ובקלות נתאים את ה סדנאות המדויקות לאופי הקבוצה והאירוע המבוקש.

אטרקציות טיולי שטח והרפתקאות באזור

אפשר גם להזמין פעילויות בקרבת מקום בהתאם ללוח הזמנים ,לתקציב ולסגנון שתרצו. מוצעים קרוב לפה סיורים בנחל אלכסנדר, רכיבה על סוסים, סיורי ג'יפים בחוף או בדיונות, ריינג'רים, אזור לדוג עם פינות לעשות ברביקיו, אזורים יוצאי דופן דוגמת פארק הסחלבים, יקבי יין כרמל מזרחי, בתי קפה, מסעדות וכו'…

הלקוחות מדווחים

"הניסיון המעולה, הרמה ה, השירות המקצועי והמתחשב גם יחד, וההקפדה על הפרטים הקטנים, נותנים חוויה מדהימה ש נטמעת בעובדים לאורך זמן אשר כי הערב הזה, נחרט בהם כמרתק וכיף ".