יום כיף בספא

יום כיף בספא

החיבור הנפלא של גיבוש בספא משלב טיפולים חלומיים עם מטפלים מקצועיים ביותר. הטיפולים הם מתנה לראש ולגוף מהם יוצאים שלווים ומחוזקים. ניתן לאחד מסאג'ים שונים באורכם.

יום תענוג, אתגר ורוגע לעובדים

ימי פעילות משלבים הנאה עם רצינות ותחושת ידידות. ערבי כיף מזכירים לאנשי הצוות כי מעריכים אותם, נותנים להם להכיר, להתחבר ולחזור לשגרה עם כוחות טריים.

ערבי פינוק לצוות עובדים

ימי פעילות אתגרית לקבוצות הינם יום גיבוש לעובדי החברה שבו הם מתחברים ונפתחים. אפשר לכלול בתוכו פעילויות רבות ומתאים לבצעו מתי שמתאים. ישנה אפשרות לקיים ערבי כיף למעסיקים, ארוע צוות עובדים פרטי או איוונט צוות מרשים. כמו כן אפשר להנות מ ערב אינטימי לגברים דוגמת יום הולדת. ביום הגיבוש אפשר לחבר בין חוויות שונות, שהמטרה הבסיסית בהן הננה התיידדות, מנוחה, נושאים מסקרנים, מאחדים ומילוי מאגרים של העובדים לשם ריכוז מחודש במקום העבודה.

יום כיף בספא עם עיסויים מפנקים ברמה גבוהה

טיפולי ספא לחברות עם סוגים שונים של עיסויים כגון טיפול רך, מסאז' שוודי, מסאז' אינטנסיבי, מסאז' דיפ טישיו, מסאג' בעל אופי פיזיותרפי, הוליסטי, מסאז' לעור הפנים, רפלקסולוגיה וקצוות הגוף. למושלמות החוויה והרגשת הפינוק לרשותכם הנאות מים, בריכה מחוממת, ג'קוזי, בריכת מלחים ומינרלים. יש אופציה לחמם טורקי,מקום לשים דברים אישיים, חלוקים רכים, מגבות, סבון ותכשירי רחצה.

יום כיף בספא או ערבי ספא בשילוב עם סעודת שף

על מנת לקבל יום כיף בספא או ערב פינוק מושלם, ניתן לכלול ארוחת כפר או ארוחה איטלקית מפנקת ובריאותית. האוכל כאן כשר למהדרין והינו באיכות גבוהה, הסעודה הינה ארוחת שף חלבית מעולה!

סדנאות גיבוש, פעילויות והצגות

יש אפשרות לעשות הפעלות מותאמות ומגבשות, יש פעילויות גיבוש למורות בשפע סגנונות. בספא מוצעות הפעלות במגוון תחומים, הפעלות לצוות או סדנאות מנכ"לים. אפשר לגוון ב סדנא פיזית כגון משחק ואימפרוביזציה, סדנת גיבוש, סדנת תנועה, סדנה של בידור, הפעלת חיבור דרך משחק, התעמלות חוץ או שפשוט להרגע בנוף עותק נשימה של הספא.

הפעלה שמותאמת לאופי הקבוצה

הפעילויות מהנות, מרנינות וממלאות את האנשים בחיים חדשים. בתוספת לכך יש סדנאות והצגות כמו חשיבה פוזיטיבית , סדנא של בריאות , סדנא של כף יד , סדנה של נסתרות המספרים , סדנת הצלחה וכו'. הבחירה רחבה ונשמח להתאים את ה סדנאות המדויקות לסגנון הקבוצה והאירוע הרצוי.

פינוק בקיסריה

ספא בקיסריה המאפשר שפע חניה וגישה קלה , נוף מהמם , חיבור ליסודות עם משב הרוח של הים. מקום של נחת ורגיעה רחוק מהמהומה, אווירה המאפשרת תחושת חברות ו חיוביות.

טיולי שטח ודברים לעשות באזור

ניתן גם להזמין פעילויות בסביבה בהתאם ללו"ז ,לתקציב ולסגנון שתרצו. יש באזור טיולים בנחל אלכסנדר, סוסים לרכיבה, סיורי ג'יפים בחוף או בשטח, ריינג'רים, גינת הדייג עם אזור ישיבה "על האש", אתרים מיוחדים דוגמת פארק אוטופיה, יין יקבי כרמל, מסעדות, בתי קפה והרשימה ממשיכה…

הלקוחות מרוצים

"הניסיון הרחב, הרמה האיכותית, האירוח המקצועי והאדיב גם יחד, והפוקוס על הפרטים המינימליים, מביאים חוויה שלמה ומושלמת שנשארת עם צוות העובדים לכל החיים כי זה יום ש, נחרט בתודעתם כיום מסקרן וססגוני ".