ימי פינוק לקבוצות

ימי פינוק לקבוצות

ערבי גיבוש לחברות הינם זמן כיף בשבילם בו העובדים מתקרבים ומתחברים. אפשרי להכיל בו תוכן מגוון ומתאים לעשותו מתי שנוח. אפשר להזמין ערב ספא למנכ"לים, ערב עובדי חברה צנוע או מאורע משרדי גדול. אפשר גם להנות מ ערב פרטי לגברים דוגמת יום האב. ביום הכיף יש אופציה לשלב פעילויות מגוונות, היעד הבסיסי בהם הינו התידדות, נופש, חוויה מעניינת, מגבשת ומילוי מאגרי האנרגיה של העובדים שיתרום ל הצלחה מתמשכת במשרד.

ערב תענוג, אתגר ושקט למנהלים

ימי פעילות אתגרית משלבים תענוג עם לימוד ועבודת צוות. ערבי גיבוש מזכירים לאנשים שמעריכים אותם, מאפשרים להם להתידד, להכיר ולחזור לענייני עבודה רעננים יותר.

כיף בספא

השילוב הנפלא של יום כיף בספא מאפשר לשלב מסאז'ים חלומיים עם מטפלים מעולים. העיסויים הם תענוג לגוף ולנפש מהם יוצאים רגועים ורעננים. אפשר לאחד מסאג'ים ארוכים או קצרים.

ימי פינוק לקבוצות עם טיפולים מענגים ברמה מעולה

ימי פינוק לקבוצות עם מבחר מסאז'ים כמו מסאז' רך, מסאז' שוודי, מסאז' בעוצמה חזקה, עיסוי רקמות עמוק, מסאג' רפואי, הוליסטי, טיפול פנים, רפלקסולוגיה וקצוות הגוף. לשלמות החוויה והרגשת הנחת יש לרשותכם הנאות מים, בריכה בטמפרטורה נעימה, ג'קוזי, בריכת מלחים ומינרלים. אפשרות לחמם טורקי,לוקרים אישיים, חלוקים נעימים, מגבות, סבון ודברי רחצה.

סדנא של גיבוש, הפעלות והרצאות

אפשר לכלול הפעלות מיוחדות ומאתגרות, ישנן סדנאות גיבוש לעובדים בשפע סגנונות. בספא אנו מציעים הפעלות במגוון תחומים, פעילויות לעובדי חברה זוטרים או הפעלות עובדי הנהלה. אפשר לשלב פעילות מעשית כגון משחק ואילתור, סדנא של גיבוש, סדנא של תנועה, סדנת צחוק, הפעלה דרך משחק, התעמלות חוץ או שפשוט להנות מהנוף הרגוע של הספא.

פעילות המותאמת לסגנון הקבוצה

הפעילויות מהנות, מרנינות וממלאות את האנשים בכוחות מחודשים. בנוסף יש סדנאות ומופעים כגון חשיבה פוזיטיבית , סדנת בריאות , סדנא של כף היד , סדנה של תורת המספרים , סדנא של הצלחה וכו'. המבחר שופע ונתאים בשמחה את הסדנה המדויקת לנופך צוות העובדים והאירוע המוזמן.

יימי פינוק לקבוצות או ערב חברה יחד עם סעודת שף כשר

על מנת להנות מ יום פינוק או ערב גיבוש בלתי נשכח, אפשר לכלול סעודה כפרית או סעודה איטלקית מפנקת ובריאותית. המזון במקום כשר למהדרין ו ברמה מעולה, הסעודה הינה סעודת שף חלבית מדהימה!

ערב פינוק בקיסריה

כיף בקיסריה המציע חניה וגישה נוחה , נוף יפהיפה , חיבור ליסודות עם רוח מן הים. מקום של רוגע ושלווה מרוחק מהרעש, אווירה המזמנת רגשות התחברות וכוחות חיוביות.

המבקרים מרוצים

"הניסיון המעולה, הרמה הגבוהה, השירות המקצועי והחם גם יחד, והפוקוס על הפרטים הקטנטנים, מביאים חוויה איכותית ש נטמעת בעובדים לכל החיים אשר כי יום גיבוש זה, נחרט בתודעתם כזמן מסקרן וססגוני במיוחד".

אטרקציות טיולים ודברים לעשות באזור

אפשר גם להנות מ פעילויות באזור שיתאימו לזמן ,לתקציב ולסגנון שתרצו. מוצעים באזור טיולים בנחל אלכסנדר, רכיבה על סוסים, נסיעה ב ג'יפים לאורך החוף או בדיונות, ריינג'רים, אזור לדוג עם מקומות ישיבה ברביקיו, אתרים מיוחדים כמו פארק הסחלבים, יין יקבי כרמל, מסעדות שונות, בתי קפה וכו'…