יום כיף לקבוצות

יום כיף לקבוצות – (תיירות לקבוצות בארץ)

ימי פעילות אתגרית לעובדי חברה הינם יום איכות לצוות בו הם מתחברים ונפתחים. אפשרי למלא אותו בהרבה פעילויות ויש אפשרות לקיים אותו בכל שעות היום. אפשרי לקיים ערב פעילות אתגרית להנהלה, יום צוות פרטי או אירוע חברה גדול. כמו כן ניתן לקיים ארוע פרטי לנשים בלבד (לדוגמה מסיבת יום הולדת או מסיבת רווקות לפני חתונה). בערב הגיבוש יש אופציה לחבר בין מספר חוויות, שהמטרה הבסיסית בהן הננה התחברות, מילוי כוחות, תוכן מרתק, מגבש ורענון כוחות של צוות העובדים לשם הצלחה מתמשכת בעבודה.

ערבי פעילות בספא

הקומבינציה המצוינת של פעילות אתגרית בספא מאפשרת לשלב מסאז'ים מרגיעים עם מטפלים הכי טובים שיש. הטיפולי ספא הם תענוג לגוף ולנפש שאחריהם יוצאים רגועים ורעננים. אפשר לכלול מסאג'ים שונים באורכם.

יום כיף לקבוצות עם עיסויים מפנקים ברמה הכי גבוהה שיש

יום כיף לקבוצות, טיפולים לחברות עם מבחר מסאז'ים כגון טיפול עדין, מסאג' שוודי, עיסוי אינטנסיבי, טיפול רקמות עמוק, מסאז' בעל אופי פיזיותרפי, הוליסטי, מסאז' לעור הפנים, רפלקסולוגיה וידיים ורגליים. להשלמת החוויה ותחושת הפינוק יש לרשותכם בריכות, בריכה בטמפרטורה נעימה, ג'קוזי, בריכת גרגרי מלח ומינרלים. אפשרות לחמאם טורקי,מקום לשים דברים אישיים, חלוקים נעימים, מגבת, סבונים ותכשירי רחצה.

ימי פינוק, אתגר ושקט לקבוצות

ערב גיבוש מאחד בילוי, לימוד ותחושת חברות. ימי פעילות אתגרית לצוות עובדים מזכירים לעובדים שמעריכים אותם, מאפשרים להם להתידד, להכיר ולחזור לעבודה רעננים יותר.

סדנה של גיבוש, הפעלות והצגות

ניתן לעשות סדנאות מיוחדות ומגבשות, יש סדנאות גיבוש למורות במגוון סגנונות. בספא מוצעות פעילויות בכל התחומים, סדנאות לקבוצת עובדים או פעילויות ל מנהלים. ניתן להתנסות ב סדנה אקטיבית של משחק ואילתור, סדנה של גיבוש, סדנה של מחול, סדנא של צחוקים, הפעלה של גיבוש דרך משחק, התעמלות חוץ או לחילופין להרגע בנוף עותק נשימה של הספא.

יום כיף לקבוצות או ערב גיבוש בשילוב עם ארוחת שף

על מנת להנות מ יום גיבוש או ערב גיבוש שלא מהעולם הזה, אפשר לשלב ארוחת כפר או סעודה איטלקית איכותית ומפנקת. האוכל אצלינו כשר למהדרין ו ברמה הגבוהה ביותר, הסעודה הינה סעודת שף חלבית שאין כמוה!

ימי ספא בקיסריה

ספא בקיסריה המציע חניה וגישה נוחה , נוף יפהיפה , מגע של טבע עם נשיבת אוויר ים. זמן של רוגע ונשימה הרחק מהמהומה, אווירה הנותנת רגשות חברות ומרץ.

סדנא שמותאמת לאופייה של הקבוצה

הפעילויות מעליזות, מספקות ונותנות לאנשים כוחות רעננים. בתוספת לכך מתקיימות סדנאות והרצאות כמו חשיבה פוזיטיבית , סדנת בריאות , סדנת כפות ידיים , סדנא של נסתרות המספרים , סדנא של הצלחה וכדומה. המבחר שופע ונתאים בשמחה את הפעילות המדויקת לצביון הצוות והאירוע המדובר.

טיולים ודברים לעשות באזור

ישנה אפשרות גם להזמין אטרקציות בסביבה שיתאימו לזמן ,לתקציב ולהעדפות אישיות. נערכים קרוב לפה סיורים בנחל אלכסנדר, רכיבת סוסים, טיולי ג'יפים לאורך הים או בדיונות, ריינג'רים, פארק דייגים עם פינות לעשות ברביקיו, אתרים מיוחדים כמו פארק הסחלבים, יינות יקב כרמל, מסעדות, בתי קפה ועוד…

האורחים מדווחים

"הניסיון הרחב, הרמה המקצועית, האירוח המקצועי והמתחשב גם יחד, והפוקוס על הפרטים המזעריים, נוטעים חוויה טובה מאוד ש נטמעת בעובדים לכל החיים אשר כי זה יום ש, זכור להם כ מרתק ומעניין שאין כמוהו".

יום כיף לקבוצות
5
Sending
User Review
5 (2 votes)