ערבי כיף לעובדי חברה

ערבי כיף לעובדי חברה

ערב פינוק למורים זהו זמן לצוות בו העובדים מתחברים ונפתחים. אפשר למלא אותו בתוכן מגוון ויש אפשרות לעשותו בכל שעות היום. ישנה אפשרות להנות מ ימי פעילות אתגרית להנהלה, ערבי עובדי חברה צנועים או מאורע חברה מרשים. כמו כן אפשר לעשות ערב סגור לגברים בלבד לדוגמא מסיבת רווקים. ביום הארוע ניתן לאחד פעילויות מגוונות, היעד המרכזי בהם הינו התחברות, מילוי רזרוות, תוכן מרתק, מאחד ומילוי כוחות של העובדים בשביל המשך הצלחה בעבודה.

ימי כיף בספא

הצירוף המושלם של פעילות אתגרית בספא מאפשר מסאג'ים חלומיים עם מיטב המטפלים בתחום. המסאז'ים הם תענוג למוח ולגוף שגורמים להרגיש רעננים ושמחים. אפשר לחבר בין טיפולי ספא קצרים או ארוכים.

ערבי כיף לעובדי חברה עם טיפולים מרגיעים ברמה

טיפולי ספא בשילוב ערבי כיף לעובדי חברה עם מבחר פינוקים כגון מסאז' עדין, עיסוי שוודי, טיפול אינטנסיבי, מסאז' דיפ טישיו, מסאג' בעל אופי פיזיותרפי, הוליסטי, מסאז' לעור הפנים, רפלקסולוגיה ופריפריה. להשלמת החוויה והרגשת הרוגע יש לרשותכם מקומות לטבול בהם, בריכה בטמפרטורה נעימה, ג'קוזי, בריכת מלחים ומינרלים. ישנה גם אפשרות לחמם טורקי,ארוניות אישיות, חלוקים רכים, מגבות, סבון ודברי רחצה.

ערב פינוק, חיבור ורוגע למנהלים

ערב גיבוש משלב בילוי עם לימוד ועבודת צוות. ערבי גיבוש מזכירים לעובדים שהם חשובים, נותנים להם להשתלב, להתחבר ולחזור לעבודה יותר מסופקים.

סדנאות גיבוש, הפעלות והצגות

יש אפשרות לכלול סדנאות מיוחדות ומגבשות, קיימות סדנאות גיבוש לעובדים בהרבה סגנונות. בספא אנחנו מציעים סדנאות בתחומים רבים, סדנאות לקבוצות עובדים או הפעלות ראשי חברה. יש אפשרות לשלב סדנה פיזית כגון תאטרון ואילתור, סדנת גיבוש, סדנא של מחול, סדנא של צחוקים, גיבוש דרך משחקים, אימון בטבע עם מנחה סדנאות בטבע או לחילופין לנוח בסבבה בנוף המרגיע של הספא.

יום פעילות או ערבי גיבוש עם ארוחת שף כשר למהדרין

בשביל לקבל יום גיבוש או ערב גיבוש שלא מהעולם הזה, אפשר לשלב סעודת כפר או ארוחה איטלקית איכותית ומפנקת. האוכל אצלינו כשר למהדרין ו ברמה הגבוהה ביותר, הארוחה הינה ארוחת שף חלבית מעולה!

ערב פעילות בקיסריה

פינוק בקיסריה המאפשר שפע חניה וגישה קלה , נוף מהמם , חיבור ליסודות עם בריזת ים רוגעת. אווירה של רוגע ונשימה הרחק מההמולה, אווירה המאפשרת תחושת התחברות ומרץ.

פעילות המותאמת לאופייה של הקבוצה

הפעילויות מהנות, מרנינות וממלאות את המתנסים בכוחות רעננים. בתוספת לכך ישנן הפעלות והרצאות כגון חשיבה פוזיטיבית , סדנא של בריאות , סדנא של תורת כפות הידיים , סדנא של תורת מספרים , סדנא של הצלחה וכדומה. הבחירה מגוונת ובקלות נתאים את ה פעילויות המדויקות לסגנון הקבוצה והאירוע .

מבחר סיורים ודברים לעשות באזור

ישנה אפשרות גם להנות מ אטרקציות בקרבת מקום בהתאם ללו"ז ,להוצאות ולהעדפות אישיות. יש באזור טיולים בנחל אלכסנדר, רכיבת סוסים, סיורי ג'יפים ליד הים או בשטח, ריינג'רים, אזור לדוג עם מקומות לעשות "על האש", אתרים מיוחדים דוגמת פארק הסחלבים, יקבי כרמל, מזללות, מסעדות והרשימה ממשיכה…

המבקרים מספרים

"הניסיון המגוון, הרמה המקצועית, השירות המקצועי והאישי גם יחד, וההתעקשות על הפרטים הקטנטנים, נותנים חוויה שלמה ומושלמת ש נטמעת בצוות העובדים לאורך זמן אשר מגלים כי יום זה, נחרט בתודעתם כ מעניין ונפלא במיוחד".