ימי פעילות אתגרית לחברות

ימי פעילות אתגרית לחברות

יום פעילות אתגרית למנהלים זהו יום פעילות מהנה לצוות שבו הם מתקרבים ומתחברים. ניתן למלא אותו בתוכן מגוון ומתאים לעשותו מתי שמתאים. ניתן לערוך ערב גיבוש ליושבי ראש, ערב עובדי חברה פרטי או אירוע משרדי ענק. אפשר גם לערוך ארוע סגור לגברים בלבד כמו יום האב. ביום הארוע ניתן לאחד חוויות שונות, שהתכלית המרכזית בהן היא גיבוש, מילוי רזרוות, נושאים מרתקים, מאחדים ורענון מאגרי האנרגיה של אנשי הצוות שיתרום ל חיוניות והצלחה מחודשת במקום העבודה.

ימי פעילות בספא

הקומבינציה הנפלאה של פעילות אתגרית בספא משלבת טיפולי ספא מצוינים עם מטפלים הכי טובים שיש. הטיפולי ספא הם ברכה לשכל ולשרירים שגורמים להרגיש רעננים ושמחים. אפשר לכלול טיפולי ספא ארוכים או קצרים.

עיסויים ברמה מעולה

טיפולי ספא לקבוצות עם מבחר פינוקים לדוגמה מסאג' עדין, מסאג' שוודי, עיסוי חזק, מסאז' דיפ טישיו, מסאז' לחיזוק שרירי השלד, הוליסטי, טיפול לעור הפנים, כפות רגליים ופריפריה. לשלמות החוויה ותחושת הנחת לרשותכם בריכות, בריכה בטמפרטורה נעימה, ג'קוזי, בריכת גרגרי מלח ומינרלים. אפשרות לחמאם טורקי,ארוניות אישיות, חלוקים מפנקים, מגבות, סבונים ודברי רחצה.

פינוק, גיבוש ומרגוע למנהלים

יום גיבוש משלב כיף עם נושאים חשובים ותחושת ידידות. ימי כיף לצוות מזכירים לאנשי הצוות שהם מוערכים, נותנים להם להשתלב, להתחבר ולחזור למשרד רעננים יותר.

סדנת גיבוש, הפעלות ומופעים

אפשר לעשות הפעלות מיוחדות ומאתגרות, קיימות סדנאות גיבוש לצוות עובדים בשפע סגנונות. בספא אנו מציעים פעילויות בכל תחום, פעילויות לקבוצת עובדים או פעילויות ל מנהלים. יש אפשרות להתנסות ב פעילות דינמית כמו משחק ואימפרוביזציה, סדנא של גיבוש, סדנה של תנועה, סדנת צחוק, גיבוש דרך משחקים, ODT (Outdoor Training) או לחילופין לנוח בסבבה בנוף המרגיע של הספא.

יום גיבוש או ערבי פעילות בשילוב עם ארוחת שף כשרה

בכדי להפיק יום ספא או ערב פינוקים בלתי נשכח, אפשר גם לשלב סעודה כפרית או ארוחה איטלקית מפנקת ובריאותית. המזון אצלינו כשר למהדרין ו באיכות גבוהה, הסעודה הינה סעודת שף חלבית שאין כמוה!

ערבי ספא בקיסריה

ספא בקיסריה המאפשר שפע חניה וגישה קלה , נוף מהמם , חיבור לטבע עם נשיבת אוויר ים. אווירה של רוגע ושלווה הרחק מהרעש, אווירה המזמינה רגשי חברות וכוחות חיוביות.

פעילויות מותאמות לאופי הקבוצה

ההפעלות מהנות, מרנינות וממלאות את הצוות עובדים בכוחות רעננים. בתוספת לכך מתקיימות סדנאות והרצאות כמו חשיבה פוזיטיבית , סדנא של בריאות , סדנת תורת כפות הידיים , סדנא של נומרולוגיה , סדנא של הצלחה וכדומה. המבחר שופע ונשמח להתאים את ההפעלה המדויקת לנופך הצוות והאירוע המדובר.

אטרקציות טיולים ודברים לעשות באזור

ניתן גם לשלב טיולים בסביבה בהתאם ללוח הזמנים ,לתקציב ולהעדפות אישיות. יש בסביבה טיולים רגליים בנחל אלכסנדר, רכיבת סוסים, מסע ג'יפים לאורך החוף או בשטח, ריינג'רים, פארק דייגים עם מקומות לעשות ברביקיו, אתרים יוצאי דופן דוגמת פארק הסחלבים, יקבי כרמל, בתי קפה, מסעדות וכדומה…

הלקוחות מספרים

"הניסיון החובק, הרמה המקצועית, האירוח המקצועי והאדיב גם יחד, והדגש על הפרטים הקטנים, מביאים חוויה טובה מאוד שנשארת עם המנהלים לכל החיים אשר מספרים כי זה יום ש, נשאר איתם כיום מעניין ונפלא שאין כמוהו".