ערבי פעילות אתגרית לצוות עובדים

ערבי פעילות אתגרית לצוות עובדים

ערבי פעילות אתגרית לצוות עובדיםימי פינוק לחברות הינם שעות של פעילות מהנה לעובדים בהן העובדים מתקרבים ומתחברים. אפשרי לכלול בתוכו מגוון רב של דברים ומתאים להנות ממנו בכל שעות היום. אפשר לקיים ימי ספא למנכ"לים, ערבי צוות עובדים צנועים או מאורע חברה מרשים. ישנה גם אפשרות לעשות ארוע אינטימי רק לנשים (כמו למשל יום האישה או מסיבת נשים). בערב הגיבוש אפשר לכלול חוויות מגוונות, שהמטרה העליונה בהן הננה התידדות, מילוי רזרוות, תוכן מסקרן, מחבר ורענון כוחות של הצוות בשביל ריכוז מחודש במשרד.

ערבי התפנקות, גיבוש ושקט לקבוצות

ערב פעילות מאחד כיף עם רצינות ותחושת חברות. ימי גיבוש מזכירים לאנשי הצוות כי הם מוערכים, מזמינים אותם להכיר, להתחבר ולחזור לענייני עבודה רעננים יותר.

ערבי פעילות אתגרית לצוות עובדים בספא

הקומבינציה המצוינת של פעילות אתגרית בספא מאפשרת לשלב טיפולי ספא מצוינים עם מטפלים מעולים. הטיפולים הם ברכה לשכל ולשרירים שגורמים להרגיש רגועים ורעננים. אפשר לשלב מסאג'ים קצרים או ארוכים.

טיפולים ברמה גבוהה מאד

טיפולי ספא לצוותי עובדים עם מבחר פינוקים לדוגמה טיפול רך, מסאג' שוודי, מסאג' אינטנסיבי, מסאז' רקמות עמוק, מסאג' רפואי, הוליסטי, טיפול פנים, כפות רגליים וידיים ורגליים. להשלמת החוויה והרגשת הפינוק ישנן הנאות מים, בריכה בטמפרטורה נעימה, ג'קוזי, בריכת גרגרי מלח ומינרלים. אפשרות לחמם טורקי,לוקרים אישיים, חלוקים רכים, מגבת, סבון ואביזרי רחצה.

סדנת גיבוש, הפעלות והצגות

יש אפשרות לעשות סדנאות מותאמות ומאתגרות, קיימות הפעלות גיבוש לקבוצות בשפע סגנונות. בספא אנו מציעים סדנאות בכל תחום, סדנאות לקבוצת עובדים או סדנאות ראשי חברה. יש אפשרות לגוון ב סדנה פיזית כמו תאטרון ואימפרוביזציה, סדנא של גיבוש, סדנה של ריקוד, סדנא של צחוקים, גיבוש בעזרת משחק, התעמלות חוץ או שפשוט להרגע בנוף עותק נשימה של הספא.

הפעלות מותאמות לאופייה של הקבוצה

הפעילויות מעליזות, מספקות ונותנות לצוות עובדים כוחות מחודשים. בנוסף לזאת ישנן פעילויות והצגות כגון מיינדסט אופטימי , סדנה של בריאות , סדנה של כף היד , סדנא של נומרולוגיה , סדנה של הצלחה ועוד ועוד. הבחירה מגוונת ובקלות נתאים את הסדנא המדויקת לנופך הצוות והאירוע .

יום גיבוש או ערב ספא בשילוב עם סעודת שף מהדרין

בשביל להנות מ יום ספא או ערב פינוקים מושלם, אפשר לכלול ארוחה כפרית או סעודה איטלקית בריאה ומענגת. האוכל כאן כשר למהדרין והינו ברמה הגבוהה ביותר, הארוחה הינה סעודת שף חלבית מדהימה!

ערבי פעילות בקיסריה

ספא בקיסריה המאפשר גישה נוחה וחניה , נוף יפהיפה , חיבור לטבע עם נשיבת אוויר ים. זמן של רוגע ונשימה מרוחק מהמהומה, אווירה המזמינה תחושה של אחווה ומרץ.

האורחים מספרים

"הניסיון המגוון, הרמה האיכותית, האירוח המקצועי והאישי גם יחד, והדגש על הפרטים המזעריים, מבטיחים חוויה טובה מאוד ש נטמעת באנשים החווים לתקופה ארוכה אשר מספרים כי היום הזה, זכור להם כיום מסקרן וססגוני שאין כמוהו".

טיולים ודברים לעשות באזור

ניתן גם להזמין טיולים בסביבה בהתאם ללוח הזמנים ,לתקציב ולסגנון שתרצו. ישנם באזור סיורים בנחל אלכסנדר, סוסים לרכיבה, נסיעה ב ג'יפים על החוף או בחולות, ריינג'רים, פארק דייגים עם אזור ישיבה ברביקיו, מקומות יוצאי דופן כגון פארק הסחלבים, יקבי כרמל, מסעדות, בתי קפה והרשימה ממשיכה…